Հայկական Սփյուռքը ունի հսկայական ներուժ, որը կարող է էականորեն նպաստել Հայաստանի զարգացմանը։ Սփյուռքի մասնագիտական ներուժի օգտագործումը հեռավար մենթորության միջոցով կարող է ուժեղացնել Հայաստանի մարդկային կապիտալը և նպաստել տարբեր ծրագրերի զարգացմանը։
Հեռավար Մենթորության Դերակատարությունը
Թվային հաղորդակցության դարաշրջանում հեռավար մենթորությունը դառնում է ավելի հասանելի և արդյունավետ։ Սփյուռքի մասնագետները, անկախ իրենց գտնվելու վայրից, կարող են ակտիվորեն ներգրավվել Հայաստանի երիտասարդների և մասնագետների կրթության և զարգացման գործընթացում ինչպես սեփական նախաձեռնությամբ, այնպես էլ, օրինակ, այնպիսի ծրագրերի միջոցով, ինչպիսին է Հայաստանի համաչափ զարգացմանը աջակցող «Մարզերի երեխաները մարզերում» ցանցում մենթորություն անելու միջոցով։
Հեռավար մենթորությունը հնարավորություն է տալիս իրականացնել հետևյալ գործողությունները.
- Գիտելիքի Փոխանցում: Սփյուռքի մասնագետները կարող են իրենց գիտելիքները և փորձը փոխանցել Հայաստանի մասնագետներին, ուսանողներին և ձեռնարկատերերին, նախագծերին։ Օրինակ, թվային տեխնոլոգիաների, ֆինանսների, մարքեթինգի և այլ ոլորտների փորձագետները կարող են կազմակերպել առցանց դասընթացներ և վեբինարներ։
- Ցանցային Կապեր: Հեռավար մենթորության միջոցով հնարավոր է ստեղծել նոր ցանցային կապեր և համագործակցություններ։ Սփյուռքի մասնագետները կարող են կապ հաստատել հայաստանյան ընկերությունների և կազմակերպությունների հետ՝ նպաստելով նոր համագործակցությունների ձևավորմանը։
- Աջակցություն Նախագծերին: Մենթորները կարող են աջակցել սկսնակ ձեռնարկատերերին և ստարտափներին՝ տրամադրելով խորհրդատվություն, ռեսուրսներ և ներդրումներ։ Սփյուռքի ֆինանսական աջակցությունը և ներդրումները կարող են կարևոր դեր խաղալ նոր նախագծերի հաջողության համար։
Օֆֆլայն Մենթորության Նպաստները
Հեռավար մենթորությունից բացի, օֆֆլայն մենթորությունը նույնպես կարևոր է։ Սփյուռքի մասնագետները կարող են այցելել Հայաստան և անմիջականորեն աշխատել տեղի մասնագետների և ուսանողների հետ։ Սա կարող է ունենալ հետևյալ առավելությունները.
- Մարդկային Կապիտալի Զարգացում: Օֆֆլայն մենթորությունը հնարավորություն է տալիս անմիջականորեն աշխատել և ուսուցանել, ինչը նպաստում է գիտելիքի և հմտությունների ավելի արդյունավետ փոխանցմանը։ Այս գործընթացում կարող են կազմակերպվել սեմինարներ, դասընթացներ և այլ կրթական միջոցառումներ։
- Մշակութային Փոխանակում: Օֆֆլայն մենթորությունը նպաստում է նաև մշակութային փոխանակմանը։ Սփյուռքի մասնագետները կարող են կիսել իրենց մշակութային փորձառությունը և նպաստել հայ մշակույթի զարգացմանը։
- Տևական Կապերի Հաստատում: Անմիջական շփումը և համագործակցությունը կարող են հանգեցնել տևական կապերի և հարաբերությունների ձևավորմանը։ Սա կարող է նպաստել երկարաժամկետ համագործակցությունների և նախագծերի իրականացմանը։
Կրթաժամանցային Ցանցերի Դերը
Բացի մասնագիտական մենթորությունից, շատ կարևոր են նաև կրթաժամանցային, մասնագիտական հիբրիդային ցանցերը՝ օնլայն ու օֆֆլայն ակտիվություններով, որոնք նպաստում են ինչպես մասնագիտական զարգացմանը, այնպես էլ սոցիալական կապերի ընդլայնմանը։ Սփյուռքի և հայաստանյան երիտասարդները կարող են միասին մասնակցել տարբեր միջոցառումների, որոնք կօգնեն նրանց զարգացնել իրենց հմտությունները և ամրապնդել փոխադարձ կապերը։
Եզրափակում
Հայկական Սփյուռքի մասնագիտական ներուժի օգտագործումը հեռավար և օֆֆլայն մենթորության միջոցով կարող է էականորեն նպաստել Հայաստանի մարդկային կապիտալի և ծրագրերի զարգացմանը։ Հեռավար մենթորությունը հնարավորություն է տալիս համախմբել Սփյուռքի գիտելիքն ու փորձը, մինչդեռ օֆֆլայն մենթորությունը ապահովում է անմիջական շփում և մշակութային փոխանակում։ Կրթաժամանցային ցանցերի միջոցով կարելի է ամրապնդել սփյուռքի և Հայաստանի երիտասարդների միջև կապերը՝ նպաստելով երկուստեք զարգացմանը և համագործակցությանը։
4o
Մայիս ջան, բավականին ճիշտ եք, իսկ կհուշեք, օրինակ ինչ ֆորմատով եք պատկերացնում մենթորների աշխատանքը հայաստանաբնակ մասնագետների(ուսանողների) հետ։ Օրինակ ԲՈՒՀ-երի հիմքի վրա կամ մասնագիտական միավորումների շրջանակում, մեծ ընկերությունների մասնագետների վերապատատրաստման ծրագրերի, գուցե պետության կողմից իրականացվող ծրագրի շրջանակում։
Ինչպե՞ս և, որ խողողովակներով և Սփյուռքի գաղափարական ներուժի աշխատելու տեղի մասնագետնի հետ թեկուզ և հեռավար։
https://rearmenia.com/hy/collaborations/children-in-regions?tab=story այս կազմակերպությունը շատ դրական փորձ ունի ու ներգրավման այսպիսի առաջարկ ունի
Ապագա Հայկականի Համաժողովի երկրորդ օրվա ընթացքում համաժողովի կողմից քվեարկված ու ընդունված որոշումներից մեկը նույնպես վերաբերում է փոխանակման ծրագրերին, մենթորությանը ու կրթության կազմակերպմանը Սփյուռքում՝ Հայաստանի՝ հայոց լեզվի ուսուցիչների՝ Սփյուռքի համայնքներ պարբերական գործուղումների հիմնադրամի/ինստիտուտի ստեղծում – 66,67% Համակարգ, որի միջոցով Հայաստանի ուսուցիչները հերթափոխով կգործուղվեն Սփյուռքի համայնքներ՝ հայագիտական կենտրոնների զարգացման կամ տեղի հայերի ուսուցումն իրականացնելու համար։ https://futurearmenian.com/hy/news/futurearmenianvotingday2/